Pour cet uproniste qui se dit appartenir aux jeunes de l’Uprona, le parti doit se défaire de l’emprise de la vieille génération qui veut faire d’Arusha un fonds de commerce.
S’agit-il toujours d’un problème générationnel ?
Bien sûr ! Jusqu’aujourd’hui, les ordres viennent du sommet jusqu’à la base, comme c’était du temps du parti unique. Nous, qui sommes jeunes, avons l’habitude de travailler en équipe et d’échanger sur une question. Mais nous n’avons pas la parole parce que la gestion du parti est entre les mains de quelques personnes qui veulent donner des ordres, et garder dans leurs griffes la vie du parti. Le deuxième décalage est que, pour résoudre les problèmes du pays, nous avons une approche de collaboration avec nos partenaires politiques, aussi bien le parti au pouvoir que ceux de l’opposition. Mais les autres sont dans la logique de confrontation. Et puis les gens qui sont aux affaires sont de notre génération.
Pourtant, l’Uprona dénonce un partenariat à sens unique, où le Cndd-Fdd n’en fait qu’à sa guise …
Le poids de l’Uprona, par rapport aux résultats des dernières élections, est moindre, comparé au Cndd-Fdd. Nous ne pouvons donc pas imposer notre projet de société à ce partenaire. Mais nous avons le mandat de veiller au respect d’Arusha, et un rôle d’opposition, ce qui n’est pas facile. Sous la présidence de Nditije, il y a eu une rupture de communication alors que nous étions arrivés à certains résultats.
Vous parlez de changement alors que vous êtes dirigés par des leaders de la vieille garde que vous dénoncez …
La vieille génération ne peut continuer de faire d’Arusha un fonds de commerce qui bloque les institutions, en faisant du chantage. Il peut y avoir des pressions politiques, mais de là à brandir la menace d’une guerre ethnique s’ils ne participent pas dans les institutions, ce n’est pas responsable.
Pourtant, beaucoup vous qualifient de traîtres à la cause de l’Uprona
C’est un terrorisme qui utilise les mots de l’époque du parti unique. Quand on n’a pas les mêmes idées, on devient « traître », « collabo ». C’est un manque de discours politique.
D’autres disent que vous êtes un groupuscule corrompu qui veut « court-circuiter » la réunification de l’Uprona …
C’est toujours dans la même rhétorique, c’est un manque d’arguments. Un groupuscule comme le nôtre, qui a la capacité de mobiliser les moyens juridiques et qui prend le temps de revoir le cadre légal du parti ne peut qu’avoir beaucoup de Badasigana derrière lui. Contrairement aux autres qui veulent mettre le chaos, alors que nous avons une idéologie de responsabilité.
Hier vous vous disiez porte-parole de Bonaventure Niyoyankana, et aujourd’hui ?
C’est une déformation des médias, j’ai dit que j’étais le porte-parole de l’Uprona qui respecte la légalité, et je le suis toujours. Niyoyankana est venu et il est parti, c’est son droit. Mais le mouvement était déjà enclenché et continue.
Est-on en train d’assister au dernier épisode du feuilleton uproniste ?
(Rires) C’est du sensationnalisme journalistique. Nous avons ouvert un débat houleux, certes, mais qui résoudra les problèmes. Car l’Uprona est un grand parti. Donc, à mon humble avis, ce feuilleton se terminera bientôt.
Ce que vous dites n’est pas vrai, Monsieur NGARUKO. .. !
Oui, il faut se défaire de la vieille garde mais Concilie et cet autre Bazombanza en font partie même s’ils en sont exclus depuis quelques temps… !! Apparemment ils ne sont pas nés de la dernière pluie…! Me NIBIGIRA approche certainement la soixantaine. Ce n’est pas une enfant…. !
Oui il faut se débarrasser de la vieille garde mais cette vieille garde a été élue démocratiquement par les Badasigana. Il a envoyé des Députés à l’Assemblée Nationale lors des élections de 2010 ce qui n’est pas le cas pour la plupart des autres partis de l’Opposition.
Cette veille garde, on ne s’en débarrasse par les coups de gaz lacrymogènes et autres tricheries comme est entrain de le faire le parti au pouvoir via son Ministre de l’Intérieur mais on sait qui se cache derrière ce cinéma qui est devenu la risée de tout le monde…. !!! C’est sûrement S.E. NKURUNIZA lui-même… !!!! En effet, le vieille garde dont vous parlez fait peur à ce Monsieur qui tient mordicus à son 3ème mandat et qui veut utiliser des méthodes inconstitutionnelles pour l’obtenir. Le monde observe et la crise n’est pas terminée… ! Elle ne fait que commencer car ce que ce pouvoir fait est inacceptable pour nous Badasigana de l’Uprona
Avant donc de parler, réfléchissons un peu et surtout respectons l’opposition élue, laissons-la s’organiser et travailler. L’Uprona ne fait pas partie du CNDD-FDD. NDUWIMANA n’a rien à y foutre. Ce n’est pas à lui de nommer les dirigeants du parti de Rwagasore et de décider qui doit en être exclus et les persécuter parce qu’ils ne veulent pas avaliser le 3ème mandat de NKURUNIZA, un Président qui règne sans partage depuis 10ans et qui dirige le gouvernement le plus incompétent et le plus corrompu que ce pays ait jamais connu.
Non, Mr NGARUKO, je suis en total désaccord avec votre opinion sur ce qui se passe à l’Uprona et qui vous concerne gravement de près pou de loin…. !!!
Et Concillie;Niyoyankana;bose sont des jeunes??Hahah Akabi gatwenga nkakeza
Si le ridicule tuer il y aurai bcp de gens comme sieur Ngaruko a mpanda!Ariko nyene nyene umugabo nkawe ukaza imbere yamakungu ngo tE Jeune?? Ta rater encore une foi l occasion de la boucler.
francis, si tu as decide de vendre ton ame au diable, c’est bien! mais arrete de critiquer avec des arguments vides ceux qui ont decide de resister au rouleau compresseur du cnddfdd!!si toi a 47,ans tu t definis comme un jeune, c’est bien!! bayina etre jeune c’est dans la tete!! mais ce que tu devrais savoir c’est que tu auras une lourde responsabilité dans l’histoire quand les dd vont commencer a faire le menage..et je t’assure, bazohera kuri wewe..ntuzomenya nuko vyagenze!!hama please arrete de prendre niyoyankana, gaston, concilie et toi comme des jeunes!! c’est pathetique
Ntayandi makuru mwodushiriraho atari aya Francis? Turahaze kubona le gros plan d’une personne qui ne nous apprend rien que de la démagogie politique!!!
CONCILIE ngo bamuteye ubwoba ariko nibaza ko atarivyo!!
ni umuhemu tout simplement!!! KO PACIFIQUE NA RUFYIRI NA PIERRE CLAVER BATARAHEMUKA?? NINDE YOBA ATERWA UBWOBA GUSUMBA BO??
FRANCIS NAWE ubwo buto bwiwe buratwengeje!!!! kuko nimba ico atakoze à 25-30 ans AGIRA AGIKORE à 47 ANS NIBAZA ko yihenze!!! nasambure ahore areke gutyoza la jeune génération!! ico mvuze nuko yaba NIYOYANKANA, yaba GASTON, YABA FRANCIS, yaba GITERUZI, yaba THARCISSE…………..ntavuze nyina wabo CONCILIE !! ubu rero nibo bariko biyimbira ikinnogo kuko nimba bazi ko bacimbira abarundi nibo bazokirwamwo!! IMANA YAMYE IKUNDA UBURUNDI NTIZOBUREKA NGO BURWE MU MENYO Y’IMBURAKIMAZI NKIZO! babuze imitwe yo gukora none bashaka guca iyo abandi!!!!
Du temps de la chanson « Brigadier Sabari » by Alpha Blondy, murazi ko haba abakuze canke abana, bose bararukunda bakanarutamba. Rero umugabo yaratashe iwe avuye muri gong unic de samadi, asanga induru mu nzu. Umugore n’abana biwe bariko baririmba nya rurimbo rwa Alpha babonye muri au-dela du son de Muhozi Innocent. Hamwe na we agire arushire mu gahogo, biramwanka mu nda ati: « sinoririmba kimwe n’abana ». Murundi aca aruharuruka uko mu kuruhebera umugore n’abana. Ku bwanje rero, UPRONA nta mbaraga n’inguvu kugire ibandanye yigereranya na CNDD-FDD. Francis Ngaruko avuga ukuri. UPRONA ni bayirekere urwaruka/JRR rwigeragereze. Vitesse u Burundi bugeze ko muri politique, si aho gutuma abatama. Ces accords d’Arusha abo batama baguma bitwaza, ils sont bases sur des quotas imposes par des Tutsi pro-Hima pour controler l’Etat Hutu et avoir une part au pouvoir. Dans leur fort interieur, ces vieux loups/Badasigana savent qu’ils etaient entrain de jouer leur toute derniere carte. Heureusement que Mme Nibigira Concilie l’a remarque aranamenya uko avyifatamwo a la derniere minute. En principe, il n’y a pas de simples cadeaux en politique. Igisigaye, ni uko des gens dynamiques comme Francis Ngaruko basokoroka bagarukire UPRONA. Gurtyo bazonaheza baseruka mu matora y’2015 mu guhangana n’ayandi ma formations politiques bafis’icizere co gutorwa n’abanyagihugu batari bake. Ibuke ko « ata wina akapfuye ». Ni vyiza rero tugiye turibukanya, abarundi bagarurire ibintu hafi amazi atararenga inkombe. Ni ukubaha no kumviriz’urwaruka kuko ni rwo Burundi bw’ejo. Iyaba Ngayimpenda, Nditije, Niyoyankana etc… bari barahinduye inkoro yabo, le Ministre Edouard Nduwimana ngira Bagaza na Ntibantunganya baba bakiri muri UPRONA. Sinzi rero ico Julien Nimubona yari yararindiriye. Nkibaza ko agiye hamwe na Gertrude Kazoviyo, Gabriel Rufyiri, Pacifique Nininahazwe na Mbonimpa Pierre Claver, umugambwe wabo wojugumiza koko CNDD-FDD.
Coldman’s, l’etat hutu n’existe pas, aba DD bahonyanga aba FNL/FRODEBU/UPRONA co kimwe. Arusha ntiharagera ko tuyihoza, haracariho vyinshi bidagomba gukorwa mu guhuruduka. La CVR n’aura pas lieu, kiretse izoza gupfunga abatutsi gusa.
A tous ceux qui racontent n importe quoi, dans les organes dirigeante
de l’Uprona z’ubu(gouverment ou hors du gouvernement) ;il y a personne
qui faisait partie du comité central il y a 20ans, excepté Manwangari et Concilie.
Abo rero muvuga ngo ni aporona d’aujourd’ui babariye canke babiciye, vous
devriez bien vs renseigné, et surtout que les gens de l UPRONA de maintenant
à part les deux cités plus haut,il y a personne qui a négocié à Arusha. Meme sinunguruza
est venu tardivement muri comité central. Renseignez vous avant de faire des comentaires
qui veulent rien dire.
Ngaruko,ndanezerewe cane kuko niwe muntu abantu benshi mbonye bakunda.ndabona abaseruko,abarengero n’abamanuko nibatwarura hanyuma rural igashikirwa, urakwiye gutwara igihugu.Ivyo vyiyumviro vyawe ubibike neza ni ikarata irya zose.uri muri bake bafata ikibazo c’uburundi ukwo kiri. Wirambire bazokurondera abo babona ko uriko urabamenera inkono y’ikinyoma baguma bafungura iri kumashinga atacamira binyegej inyuma y’urusaku n’iterabwoba ry’amajambo.
Uyo Francis afise autour ya 47 ans (±1). Ndamuzi akiri muto kurusha kandi mon souvenir ni uko tari un enfant de coeur ni un défenseur du petit peuple.
Arusha ego ariko siyo Mana y’Uburundi bwacu. Vyongeye arusha si Bible, n’ikintu kijana n’igihe, bisobanura neza rero ko kubihindura atari isi iba yubamye.
Francis Ngaruko ndagushigikiye. Wewe uri umubo. Ababo bavugisha ukuri kandi ntibavugira muntamatama canke bavugane ivogonyo. Abo batama b’aba porona n’ibara. Bamwe malheureusement twarataye turomoka. Tiens bon.
Umugsbo version DD pas Umushingantahe
Murayavuga ko uruhigi rwahindukiye…..ni mwumve ico bari babacuze abandi depuis 62 jusqu’en 1993. Every time the » TRUGH HURTS « , ni nde y’abahenze ngo aba porona barigeze bakunda i Gihugu atari ukwikwegerako. Ivyabaye vyose nti hari ku ntwaro zabo, mbe abo ba NDITIJE barwanya ACCORD D’ARUSHA muri 2005 kandi ikaba itarahindurwa, ubu bayemera gute?Bayishigikira kabuki….kubera uruhigi rwahindukiye akahora kitwa akayabu kera kirutse ku ntambwe yaho hambere? Wait and see, future (Time) will tell….na RWASA yaranumye na nditije azonuma ayo makungu mwitwaza ubu aratwemera kubera igisirikare c’i Gihugu.Il suffit seulement de virer vers les Etats-Unis tuvuye muri Europe vyose bica vyoroha
Every time the TRUTH hurts.
Uyo Francis Ngaruko niwe Jeune ? Ha ha ha namba ari jeune mu mutwe
Ego nyene Murundikazi ni jeune mumutwe kandi nibaza Francis nawe arico yashatse kuvuga! Ahandi ho uravye kuri uru rubuga urabona ko hari abashaje bakiri bato kuko bafise ivyiyumviro vya kera vyataye igihe!
Hari abantu womenga uburundi ni inoti canke akantu bafise mu mufuko w’impuzu zabo, canke womenga igihe bavuka babuvukanye mu ntoke zabo. Hari abari bakomeye kandi babukoreye gusumba ariko babusize aho. Namwe iyaba mwari muzi ejo canke hirya yejo mwari kwitonda mugafatana munda mugakorera igihugu cabibarutse. L’histoire vous jugera. Igitangaje nuyo Peter ashaka gutwara arenze amasezerano yashize ko umukono nayo Francis nukumenya ko inda yamuruse imutwara umutwe n’umutima.
La honte ne tue pas!
Tu viens de rater une occasion en or de te taire!
Les Burundais se souviendront de toi et de ton groupuscule!
Jewe ndakeneye kumenya imyaka Ngaruko Francis afise, uwoba ayizi ayimbwire, la nouvelle generation ne perd jamais de l’espoir, ntihahamira amaronko, jewe mfise 40 ans, kandi ndi umudasigana kandi yitanze cane kandi ntaco ndaronka mu nzego ariko ivyo mukora na Gaston ntavyo nokora, reka kwinyegeza inyuma yubuto muguhimbira, twe tuvuka no mubitoke ruguru ariko wewe ndavye izo commentaires ntiwari umukene , ububegito n’ubuto ntibitegerezwa kujana, ahubwo abakiri bato bama bari maso kugira bakingire igihugu ntibagihamba, iyo nzira urimwo ijana muri genocide, JRR nguvu.
Francis,ngo iyikuburiye ntiba ikikuriye,geza aho ndagusavye rwose n’ukuri ndabigusavye,Umuhisi Ngaruko,Abana biwe boose(Abahungu n’abakobwa) boose ndabazi n’intore n’ukuri,ndabazi kuva kumuzi i Buhonga Muruyaga.Ico nashaka gushikako Gezaho n’ukuri ntusubire gutukisha izina NGARUKO,ndarizi,ndarizi n’ukuri ndarizi.Ngejeje aho.Imana ibane nawe…….
Francis, abo bagabo ntubazi . bahinduka k inzoka yo munda Kandi ntaco batinya .
simple example .Rajabu … WEWE RERO uri ubusa bazoguhinduka ubure naho wirukira .kandi siwe wenyene nabo muri kumwe mwese Ikindi naco
Ntama etages ugiye kwubaka muriyi minsi mike basigaranye nka ba sinunguruza Barya bariye kera ubu ntawuzosubira vyirahindutse .ubu ni style bagize ba Gbagbo ntanumwe azohakura nurushinge NI MU MPIMBA BOSE .
ntute agatarotaro ngo intaro zasheshe!
Francis, komeza personalite na independance d’esprit yo mu muryango ncuti. Nazo izo porona z’akahise k’impitakivi uzigarike zirabire. Bikuremereye, unsange muri DD neza wiyogorore. Tuzoribwa hose atagitabara ariko c’est le risque du metier. Mbega urazi ico bita ikirira habiri? Ukibaye nawe uribwa doublement.
DD nta mucezo. Ntukine rero.
sha ubwo urazi ko les accords d’arusha ari loi suprême du Burundi, iri hejuru ya constitution. Urabanza ubisome.
Hanyuma gukorana nabo bantu, ce n’est point facile
Jewe twarahuriye i Burundi, urikumwe na ton ancien avocat ku matongo y’iwanyu kandi, c’est toi qui me l’a présenté. Uramubaza ingene vyagenze…
Bakaguha porte feuille, weho Barandagiye na Bagorikunda, ntuzofatana indege udatanze umuriyaridi .Les dossiers, c’est facile à fabriquer, hee.
Pay attention
Ngaruko ati: « ..Accord d’Arusha est une marque de commerce.. ». Francis, tu survis en grande partie a cause de cet Accord. DD ntikwiye gukorana n’abantu biyumvira nkawe, mais merci quand meme de tes services.
@ Iwacu…..les articles nkizo nizo nyene muba mukwiye kuza murarihisha kuko nibaza ko uwo Mugabo atari ukwiyambika ibara, ntakindi ntakindi ariko arakora. ceci pour dire ko mwamufashije en limitant l’acces yo kuriyo article.
« Ababeshi, Abasuma n’abambutsi » ngo nouvelle generation!!! Generation qui a comme base commune LE MENSONGE ? Mugenzi, vas y, tu vas regretter de ta decision. Rya bike uryame kare!
Francis bamuroze kuko ce n’est pas normal , ni ukumusengera cane gose , ave muri iyo groupe yamubeshe , ndakwinginze Francis nimba ushobora gusoma ayo ma commentaire , wumvirize impanuro zabagukuriye , urye bike uryame kare , kuko imigambi personnel yawe warufise yari myiza gusumba iyo uriko urakurikira . Imana ikurinde.
Aka ka « jeune » Francis nako aka ka « bébé » basha ni bagafashe. Ivyo bitama birimwo ba Jean Claude n’ ibindi vyiha kudémissionna nibimufashe bimubise kuko afise idées nyinshi zo guteza imbere igihugu kubera utwaka twiwe duke!
Uyo mushinganatahe avuga ukuri. Les Upronistes ont ont fait les Accords d’Arusha comme une Vache a lait. La voix de Niyoyanakana pour voter le Vice- President etait comme la vioix de Chine. Ca represente quelque chose dans cette periode ou il veut prendre les regnes de l’Uprona. Ses cartes avec Concilie ont depasse le camp de Nditije. Que vous les accceptiez ou pas , ils ont joue un jeu de haut Niveau. Impumyi mu vya Politike ntizobona le duo Concilie et Niyoyankana voire meme le trio avec Buyoya, ou est-ce qu’ils veulent en venir.
Ndindiriye ko iyo generation yanyu isaza nanje nce mba jeune.
Maramara, ivyo nivyo bahora batubwira iyo dukoze ibitaroranye.
ivyo kwisi biratwenza kweri. uwo frncis mu misi iheze yariko yitakambira avuga ko bamwimye ijambo hose: (http://www.burundibwacu.info/la-une/burundi/article/la-voie-voix-de-francis-ngaruko).ubu le temps lui donne raison et IWACU s’y met….! Kaburahe et les autres, murateye isoni
Ibisaka vy’imbwa biriko birasha. Murantunga ntawe nise imbwa, n’umugani.
Abikika inyuma y’amoko, imigambwe, intara, amadini,…kugira buzuze inda zabo bagiye guhinyuka. La nouvelle génération nihaguruke igire iti cira birarura. Abo batama nta vyizigiro tukibafiseko. Bashaka kudukoresha mu kuja mw’ibarabara, badushuhurira kw’icumu. Ayo aba DD badukoreye twarayabonye, kandi abo batama ba Uprona nibo badushuhura ngo tumarane. Kubera ba Manwangari, ba Ngayimpenda,… abavyeyi benshi basigaye atakana, abandi abapfakazi n’impfuvyi. Rwaruka haguruka mwiyamirize ayo macakubiri ashingiye ku moko, imigambwe,… Mbega ko Rwagasore bamwishe ubu niho bamuririmba. Se wa Rwagasore iyo aguma mu Burundi ntibari kumwirenza. None ba nyakumaramara ngo barwanira iragi rya Rwagasore. Barahumba. Ubu dukeneye imigambwe irimwo amoko yose, intara zose amacakubiri tuyagire indahiro mu Burundi.
Mbe Nathan, ko umengo abantu bakuze ntubemera nagato? Ukomoka ku bantu canke kugiti?
Reka gutuka abakwibarutse, nibaza ko bariko baraja mu za bukuru.
Ngirango Francis kowakuriye hanze gose ntuzi icubahiro ‘famille NGARUKO’ ifise i Burundi,gez’aho n’ukuri geza aho…
Francis, ndabazi neza gooose kuva ibuhonga,ariko rero wewe n’ukuri wogeza aho kuko abasirwa n’umutama nyakwigira ngaruko ntibanejerejwe n’uko kuntu kwawe witwaye.kuko boose ndabazi goose n’intore.
Ahubwo wibagiye kutubwira ko WERETSWE ko ugeze gutwara uburundi nkuko benshi muri bashobuja dd bakunze kubivuga!
ubwo aho ntushobora gusanga waracerewe?quelle est ta génération?ndakuravye amagimba nabona umengo ntukiri ikitazi,woshoboye gutandukanya ivyo uvuga! reka gutukisha umuryango n abagenzi!Mbega aho batoguha ivyo uriko uratera agashambara woca uba iki?
sonza wigumye ncuti. »UHEZA KUGOKA IBIGORI BIKERA »
Ngaruko , ntazi avya Cndd, mais courage tu vas voir ,la suite nous réserve beaucoup de choses cachées, mbe iyataba ACCORD D’ARUSHA , cndd iba iraho?, uratubabaje kandi uritukishije , utukishije numuryango wawe, Eh sha va inyuma ya niyoyankana na Concilie ntuzi ivyo barimwo, c’est pas trop tard , mais quelle mouche t’as piqué, retourner au bercail mon frère amazi atararenga inkombe, kandi intabarirwa ibwirwa nuko amaso atukuye, Kananira abagobo nawe ntiyimye, ntawusomera induru zivuga . Va inyuma ya Peter et son groupe!!!!
Prosper Bazombaza a 54 ans. Prosper Niyoyangana a 54 ans. Sinunguruza a exactement 54ans (il aura 55 ans en aout). Concilie est deja pensionnaire.
Les vrais jeunes, dont le Ministre Claude, leur ont tourné le dos.
Francis –va vendre tes hectares de parcelles a Kanyosha et laisse les jeunes dans leur galere, eux qui n,ont pas eu la chance d,etre nés dans des familles bourgeoises. Vous vous foutez vraiment de nous!
Abagabo baravyara ndakurahiye. Iyo génération de tricheurs, corrompus, corrupteurs, menteurs et j’en passe nivyo ariko aravuga. Il faut qu’il cherche les explications ailleurs pas dans ces histoires de génération car c’est faux. Ikibabaje n’iryo zina Ngaruko ariko aratukisha abantu bazi ingene uwo mutama yari umugabo w’ijunja n’ijambo.
Francis parle-nous du programme de la nouvelle génération? Êtes-vous d’accord que Nkurunziza brigue un troisième mandat et plus? Pourquoi s’éterniser au pouvoir alors que personne n’ignore le mal que cela provoquerait dans le pays? Êtes-vous d’accord que Nkurunziza change la constitution? Pour quel intérêt? Les nouvelles têtes ne dérangeraient pas si elles ne travailleraient pas en connivence avec Niyoyankana et le ministre de l’intérieur.
Comment est ce que umuntu angana nkawe ashobora kuvuga ngo ari dans la nouvelle génération? Na concilia ari dans la nouvelle génération birababaj e si ataco mwashoboye kwimarira mubuzima apana kugenda murabesha ngo vous êtes jeunes alors que mukuze gaston wewe c est un vieux de 50 ans et plus. Arrêtez vos histoires mureke kwiteza ububwa abantu ntibazokwame babibuka ko muri basumirinda ba mpemuke ndamuke kandi ikibabaje ni votre generation yabana izo subissa ayo manyanga murikwo murakora
Francis, ndamuzi neza ni mushasha muri politique ariko atanguriye k-umushike kandi ahatemba. Abarundi arababwirwa ntabo azi. Kandi Murundi nivyo iguhugu caciyemwo abisomesha amarori y-ikizungu . Mbega ko avuga ngo afise imyaka nkiya le DD , na Conciliya yamwemereye ubushikiranganji yibaza ko ari uwaryari. Jewe ndi serugo ariko narutse numva Conciliya ari indongozi ya UFB . No muhanura rero ko yokwiga gukoresha imvugo mbabariramatwi. Aree kuvanga ibintu . Ngo » Accord d’Arusha fond de commerce » , oya imoso, aranyereye, mbega iyo hatari kuba arusha yibaza ko abo ba cndd-fdd bari kumurondera kw’iki. Arusha irakomeye mugenzi, kandi yakijije vyinshi. Ntaje ngaho ngo ace igiti yicayeko. Ngejeje aho nayo kuvuga menshi siko kuyamara.
hahha
mr Francis uri inkuru pe!! aho wiravye ubona ni we uri jeune? mbe aho ushaka kuja muri gouvernement ku ngumvu alors que le comité central itaguhaye aval, qui veut profiter?? ntaco sha, courage muri iyo nzira wafashe..mais je t’assure akari imbere karahinda
Et pour ce faire il faut tricher?? Quelle nouvelle génération!!!! C’est la honte. Mbe uriko unywa ibiki?
Uratukishije izina ry’umutama NGARUKO. Ahari yiruhukiye, wamukomye, ariko araboroga
Ngaruko c’ est son père! Il n est pas
le votre!
Naho tutavyemera, Ngaruko a compris le systeme. la politique de Chaise vide ne paie pas et ne change pas le systeme en place. Ahubwo abaporona nibegere Concilie nagatima keze, kugira babandanye gukina uwo mupira. Sinon Karababanye ndabarahiye.
We urasamara cane ntiwabonye ko agatima keza ka Concilia kahawe Edward.None wumva aka Porona haragasigaye?
Plus que jamais, les Badasigana comme tous les Burundais par ailleurs veulent la Paix et la Concorde…ils veulent construire leur Nation. Ibisigaye ni ama mises en scenes atazomara imisi myinshi cane. N’abakina iyo theatre bazomaramara bimwe bitagira izina….